Психологічні хвилинки
Власні розробки
Тут я ділитимусь цікавими ідеями для психологічних хвилинок під час уроків. Використовувати їх можуть як колеги психологи, так і педагоги-предметники.
Welcome!
![](https://99acb6cb95.cbaul-cdnwnd.com/6ecb1d9ab97c057fc7d18f127454d204/200000613-0949a0949c/5-4-3-2-1.jpeg?ph=99acb6cb95)
![](https://99acb6cb95.cbaul-cdnwnd.com/6ecb1d9ab97c057fc7d18f127454d204/200000414-4e9674e96b/Depositphotos_53948397_s-2019.jpeg?ph=99acb6cb95)
Вправа "Колесо фортуни або незакінчені речення"
(орієнтовний час проведення 5-7 хв.)
Мета: розвивати асоціації внутрішнього стану за допомогою проективного перенесення на об'єкти навколишнього світу; переключення уваги, збільшення концентрації, розвиток креативності.
Обладнання, інтерактивний супровід: «Колесо фортуни» з готовими початками речень.
Форма проведення: дистанційно синхронно (або очно).
Психолог: «По черзі складіть закінчення до запропонованих речень».
Приклади речень: "Я немов пташка, тому що...", "Я перетворююся на тигра, коли...", "Я можу бути вітерцем, тому що...", "Я немов мураха, коли...", "Я - склянка води...", "Я відчуваю, що я шматочок льоду, який тане...", "Я прекрасна квітка...", "Я відчуваю, що я скеля...", "Я зараз лампочка...", "Я - стежка...", "Я немов риба...", "Я - цікава книжка...", "Я пісенька...", "Я відчуваю, що я - ціла гривня...", "Я - миша...", "Я немов літера О...", "Я макаронина...", "Я - світлячок...", "Я відчуваю, що я - смачний сніданок...".
Рефлексія.